Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 19. oktober 2010

Mies Smykker - Til salgs!


Her kommer det forskjellige smykker til salgs for de som er interessert. Jeg lager smykker selv, av nye og gamle deler, kjøper inn små kvanta (max fem av hvert smykke) av ting jeg synes er spesielt kule/fine/søte, både nye og brukte, og selger også ting jeg selv har brukt. Så her inne kommer det nok til å finnes noe for enhver smak.
Det skal bli en egen smykkeblogg når jeg får fotografert litt flere av de tingene jeg har liggende, men i dag begynner jeg med noen fantastisk kule smykker som kom i posten i dag :) Disse er flunkende nye, og det er kun tre eksemplar av hver, så vil du ha må du ikke vente for lenge ;)


Denne Ugleringen er bare kjempetøff, og samtidig litt koselig med sine runde uglekinn.Den er laget i et sølvfarget metall med små sorte "diamanter" til øyne. Indre diameter 20 mm.



Send meg en mail om du er interessert i Ugleringen. Jeg har 3 stk. (alle 3 er SOLGT)


Neste godbit er et knalltøft Kamerasmykke, som er fint til både kvinnelige og mannlige fotografer som liker å pynte seg. Selve anhenget måler ca. 4 cm i bredde og 2,5 cm høyde. Den sølvfargede lenken er 70 cm lang.



Send meg en mail om du er interessert i Kamerasmykket. Jeg har 3 stk.(alle 3 er SOLGT)


Dette nydelige Uglesmykket falt jeg også for, det er gullfarget med antikkpreg og har 21 cm lenke på låssiden og 26 cm på lenkesiden.Selve anhenget er 5,5 cm bredt og 4 cm høyt.
Send meg en mail om du er interessert i Uglesmykket. Jeg har 3 stk. (alle 3 er SOLGT)


Betingelser: Prisene inkluderer porto! Kun forhåndsbetaling. Jeg sender varene når pengene er komt inn på min konto. Ingen unntak dessverre. Dersom du henter varene i Bergen kan du selvsagt betale kontant ved henting. Jeg vil gjerne ha fornøyde kunder, så bare ta kontakt med meg så vi kan finne en løsning hvis det skulle være et problem. :)
Bambinåler. Disse små søtnosene har komt helt fra Hong Kong og koster bare 75 kr. stykket :) Rosa, Sort, Gul, Rød og Lilla, husk å oppgi fargen _din_ ;)
Send meg en mail om du er interessert i Bambinålene. Jeg har 5 stk. (Gul Bambi er SOLGT -4 igjen)

2 kommentarer:

Gammel stil sa...

SÅÅÅÅ nydelig!! Har du virkelig laget dem?? Så flink du er:)

Klem:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nei disse kom i posten :) Som det står i bloggen ;) Jeg er ikke flink til å lage smykker selv enda ;) Men veldig hyggelig at dere likte dem da! <3 Jeg synes de er superskjønne! Nå venter de bare på sine nye eiere. Lurer litt på om jeg må ha en av ringene selv... ;D