Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

mandag 18. oktober 2010

Min første award! Hurra!


Denne aldeles nydelige awarden fikk jeg av Eva Helen med bloggen Eva Helen KortHobby Så hjertelig tusen takk til henne :) Det følger noen regler med til awarden og her er de:

Takk den du har motatt prisen fra (Check!)
Kopier prismerket til bloggen din (Check!)
Fortell 3 ting du liker å gjøre (Check!)
Send prisen videre til 5 deltagere som du føler fortjener den (se nederst...Check!)

3 Ting jeg liker å gjøre :
1. Leke i Blogglandia, skrive selv og besøke andres blogger
2. Gå på skattejakt på loppemarked
3. Lage nye smykker av gamle ødelagte

Her er mine 5 utvalgte:
Turids Papirpuslerier
Livsgledestedet
Monicas Drøm
En tid for alt
Randis lille hobbyverden


Nå håper jeg disse fem gir awarden videre og gleder 5 av sine favorittblogger :)

8 kommentarer:

Gammel stil sa...

Gratulerer:) Godt svart:)

Klem:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Tusen takk søte dere <3 Klemmm :)

Sissel sa...

Så koselig da!!! Tusen, tusen takk, sitter stor pris på det!!

Kjekt å høre at det gikk bra på messen i helgen, jeg var på hytten i helgen så det ble ikke noe antikviteter på meg.

Men jeg lurer på hvordan prisnivået er på disse messene, har alltid sett for meg at det bare er dyre ting de selger der.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem tilbake

Marianne With Nor sa...

Heia og takk for koselig hilsen:)
Har du bodd her på Skodje eller er du bare herifra? Jeg er opprinnelig fra Stranda, har bodd her i 3 år nå.

Gratulerer med award. Fin blogg du har og så fine smykker du lager!

Klem Marianne

Mie fra Mies Mirakler sa...

Hei Sissel, det var også ganske mange ting til helt overkommelige priser, ny sjanse i april, da er det Antikkmesse igjen :) Jeg satser på å være med da også, så hos meg er det hvertfall lave priser og mye rart å finne ;)

Hei Marianne, tusen takk for gode ord og så kjekt at du ville besøke bloggen min :) Jeg har ikke bodd på Skodje men var der mye på besøk hos besteforeldrene mine, og er der som regel en tur hver sommer ;)

Turid sa...

Heisan! - og tusen takk for award! Jeg må utsette hentingen til i morgen, for nå er det natta her ;)
Klem Turid

Wenche sa...

Du verden, dette var en kjempekoselig overraskelse !! Tusen tusen takk. Nå skal jeg prøve å få hentet den.......

Monica sa...

Så koselig, tusen takk! :) Kjempetrivelig :)
Er på jobb nå, men skal se om jeg får tid til et innlegg senere i dag i tillegg til give away-premieavsløringsinnlegget jeg har planer om :P
Ønsker deg en fin tirsdag :) Klem fra Monica