Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 19. oktober 2010

Sølvsko, prosjekt lysestake og Rema1000 shopping

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
En av de få tingene jeg har igjen fra jeg var liten er disse nydelige "slangeskinn" sølvskoene. I går fikk min datter prøve de, og de passet! Så de skal hun få gå med på 2årsdagen sin til søndag :) -en annen ting er at de var så glatte at hun spant rundt på parketten her som Bambi på isen, men men...
REMA1000 har de mye rart hvis man har tid til å kikke etter. I dag fant jeg noen fine blågrønne oppvaskhansker (hater de gule vanlige vaskehanskene!!!) og en matchende oppvaskkost. Kjøpte også to lys til et lysestakeprosjekt jeg holder på med. Hadde et tomt rødbeterglass som jeg vil pynte og bruke som lysestake til kubbelys, og disse to passet PERFEKT! Nå må jeg bare få tid til å pynte den da ;) Litt nytt plaster måtte vi også ha, så da ble det Hello Kitty og noe nytt Aloe Vera plaster. Jeg sverger til ren Aloe Vera gele for de fleste skader i heimen, så dette må prøves. Falt for nyeste utgave av Elle også, med nydelige Drew Barrymore på forsiden og en søt gullveske i gave, jippi! Elsker når det følger med noe ekstra i bladet :) For de ekstra observante så ser dere kanskje en liten loddbok på bildet? Mon tro hva den skal brukes til...hmmm... ;D Bare å følge med videre så kommer det kanskje noe mer om den etterhvert :D De fine teboksene i bakgrunnen er fra favorittnettbutikken min for interiør, Lobelia :) Brettet de står på er fra IKEA.
Jeg begynte lysestakeprosjektet med å vaske glasset godt, så var det et lite bad i Zalovann (ELSKER den nye sprayversjonen! Love Love Love!!!) Fuglebrettet som skimtes er fra IKEA. Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal pynte dette glasset, så må tenke litt på det. Til sist må jeg bare ha med bildet av gullungene mine som ordnet sin egen "frokost" i helgen mens jeg var på badet. Kakemenner er jo godt alltid, ikke sant? ;D De er nå gode da de to ;D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Postscript: Senere på dagen var jeg innom en annen blogg etter en Giveawaylink, og hva ser jeg der? Jo en bruksanvisning for å pynte tomme glass med heklet pynt! Så morsomt! Så da måtte jeg bare legge ut den linken her: The Puk Project - Lygte med hæklet bånd :)

Ingen kommentarer: