Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 24. desember 2010

Gledelig jul!


Det var en strabasiøs ferd hjem til jul, men jeg var nok den eneste som klarte å komme frem TIDLIGERE enn jeg skulle fordi flyet mitt var 5 timer forsinket (senere kansellert). Men bloggen min heter jo ikke Mies Mirakler for ingenting ;) -mer om dette en annen gang, nå er jeg kun innom for å vise frem litt av julepynten som vi har puttet på treet her hos min far i dag, og ønske alle mine lesere en GLEDELIG JUL!


Timmy må synge julen inn! Blir rørt hver gang :)


Gammel julepynt og hjemmelaget pynt er nå det mest sjarmerende etter min mening ;) her hos min far er det rikelig av begge deler!


Denne vakre solnedgangen hadde vi utsikt til fra stuevinduet i dag. Hvor heldige vi er som har det så godt! Sender varme tanker til alle som ikke er så heldige.

6 kommentarer:

Smykkas sa...

Så nydelig julepynt du viser. Jeg husker spesielt de nydelige glasskonglene fra min barndom.

Vi hadde en fantastisk julekveld, og i dag slapper vi av på hver vår kant.

Så godt at du kom på plass til jul. Det var nok ikke alle som gjorde det.

Ha en fortsatt god jul.

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt du kom deg vel heim dit du skulle..
Måtte dine Juledagar bli fine♥

Nattaklem :-)

Solstrålå sa...

God Jul til Mie!
Ja nå er det hele liksom over,pakker og styr!!
Og freden har senket seg,puh,deilig!
Goe klem fra Sol

Franske drømmer sa...

hei vennen!

Håper du har hatt en fabelaktig jul hittil, og kost deg fra ende til annen!

Jeg setter stor pris på deg, og er glad for å ha blitt kjent med deg!

Ønsker deg en fortsatt god jul!

NB: Jeg så du er fra Søreide...? Selv har jeg bodd i Rådal ;)

Klemmer

Åshild - prydeligbloggen sa...

Mie! NÅ har jeg vært å hentet koppen, TUSEN TAKK! Jeg turte liksom ikke håpe på at det var den alvekoppen, men det var det jammen! Så heldig er et lenge siden jeg har følt meg. Igjen; Tusen takk! Det blir stas med kaffe her nå!

Anonym sa...

Så utrolig flott stjerne i vinduet!
Håper du har hatt en fin jul, og får en fin nyttårsfeiring :D
klem
/myr