Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

tirsdag 14. desember 2010

JUBILEUM og snart trekning...


Snart er det tid for trekning av gavekortet på 300 kr. fra sumopix.com Det vil selvsagt også bli trukket ut et par trøstepremier. Foreløbig er det bare 7 stykker som er påmeldt konkurransen, så vinnersjansene er gode! Lykke til!


Minner også om NYTTÅRSGAVEDRYSSMies Lopper med trekning 1 januar, snart kommer et eget innlegg om premiene der, kan nevne at det vil bli gevinster fra blant annet Hilde Heimdal, Hagen i Grubba, Sweet Lilly og Accessorize...følg med, følg med... Nå er det allerede 24 stykker som er påmeldt dette gavedrysset, men det er plass til MANGE flere, så kom bli med.


I dag skjedde noe som jeg ble virkelig SUPERGLAD for, nemlig at bloggen min nå har over 50 følgere! HURRA! Og følger nr. 50 var lykkelig uvitende om at jeg hadde en premie på lur, så i morgen sender jeg en liten overraskelse til den heldige Li med bloggen Småtingene. Gratulerer! Det vil selvsagt også bli en egen følgertrekning samtidig som nyttårsgavedrysset trekkes, så husk at det lønner seg å følge både Mies Mirakler og Mies Lopper, for da får du doble lodd i følgertrekningen.


Til sist i dag vil jeg dele et vakkert sitat som jeg fant på bloggen til Tinos tidligere i dag, jeg har laget et eget bilde med teksten på for det gikk bare rett til hjertet på meg. Selve sitatet er selvsagt ikke min copyright men bildet med sitatet er min kreasjon.

3 kommentarer:

Trollmor sa...

Gratulerer så masse med 50 følgere :)

Klem

hobbyvimsa sa...

jeg blir følger og kommer snart tilbake,takk for alle søte kommentarer du legger igjen hos meg..Klem linda:)

Solstrålå sa...

Så nydelig dikt,Mie,og så sant!!!
Og gratulerer med 50 flotte følgere!
Alltid så koselig når du er innom meg!
Goe klem fra Sol