Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

onsdag 9. mars 2011

Gaver og ny PIF!


I dag fikk jeg endelig hentet den superfine koppen som jeg vant hos Jeanette med bloggen Jeanettes kreative utbrudd. Tusen takk Jeanette :)


Så i kveld ble den innviet med en av mine absolutt favoritteer, NUMI sin Decaf Black Vanilla, og et lite stykke hjemmebakt brownieskake. mmmmMMMMMMmmmmm!


For et par dager siden fikk jeg en annen pakke, en Gi-det-videre eller PIF fra Thora med bloggen Thoras Verden. Der var det noen deilige hjemmestrikkede tøfler, en god te, en kjempesøt notisbok (den er min nye "Ønskebok" hvor jeg skal lime inn og skrive opp ting jeg ønsker meg) og et lekkert kort med bilde av fristende sjokoladebiter, nam nam!!! Tusen takk Thora :)


To av tingene i pakken fra Thora, en skjønn fyrstikkeske og en Paris-wallsticker er gaver til gavedrysset mitt som ble trukket den 8 mars. Vinnerne der finner du ved å klikke HER.

Om du ikke var en av vinnerne denne gangen, så kommer det snart et nytt gavedryss, og i mellomtiden har du sjansen til å melde deg på PIF! Jeg har allerede en deltaker, Kathrine Helen, men trenger 2 til som vil forplikte seg til å få en hemmelig gavepakke i posten fra meg, og så lage innlegg om PIF på sin egen blogg og sende gave til de 3 første som kommenterer hos dem og vil være med på PIF.

Spesifiser i kommentaren din under innlegget her om du vil være med på PIF, altså kun 2 trenger jeg denne gangen. Jeg venter fortsatt på noen andre PIFs også, så det kommer flere sjanser her også om du ikke er en av de 2 heldige denne gangen.

Til slutt et glimt av min datters balansekunst...jeg sitter i sofaen og oppdaterer vinnerlisten på bloggen da denne totelotten stikker opp fra Ole Brum sofaen hennes.


Hvor tar hun det fra? Jeg skylder på barneTV! Kan hvertfall ikke huske at jeg selv har balansert et sånt IKEAplastfat på barfoten min noen gang. Egentlig tror jeg det var et diskrét hint om et stykke brownies til...

12 kommentarer:

Unknown sa...

Hei;)
Den koppen er bare så stilig, grattis med den;)
Gøy med give-aways og pakker i posten!
Den fuglen du så med serviettene inne hos meg er en servietholder ja, en fugle på hver siden;))
Den ble kjøpt til 70% på KID i fjor i mørk stål, og jeg sprayet den hvit, er veldig glad i den ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

Frøken Anker sa...

Hej

Tak for din hilsen :)

Jeg giver dig helt ret. De gamle ting har deres egen charme, og kan ikke købes fra et udstillingskatalog. Jeg har også nye ting, men i samme stil som det gamle.

Tillykke med den fine kop :)
Birgitte

sylvia sa...

hei.
åå så nydelig en kopp du vant,
nydelig bilder fra deg her,
kos deg masse i dagen,
klem fra sylvia

Smykkas sa...

Så flotte ting du har fått. Koppen er rett og slett superherlig.

Jeg skulle så gjerne ha blitt med på PIF, men jeg klarer ikke å følge opp tingene.

En brownies M var virkelig kreativt.

Klem

Thora sa...

Så gøy at du likte gaven. Du lager så fine innlegg og du er så kreativ:-) koppen var super fin og formen på kaken var morsom. Skal si din datter har balanse, men ikke la hun få bruke de fineste talerkebe da :-)) Jeg skulle veldig gjerne vært med på PIF for det er såååå gøy :-)) Stor klem.

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei bertelura!
Jeg smeltet helt da jeg så hu snuppa di på bildet - så søt! Det må være vanskelig å si nei til henne :-)

Ønsker deg en fin kveld!
klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Så heldig,mye fint du har fått,gøy!!

Herlige kunstnerisk prinsesse!!

Ha en fin kveld!!!

Klem Linda:)

Katrine Helen sa...

så spennende :) gleder meg!

Fine premier du har fått :)

Franske drømmer sa...

Hei vennen!

Så mye fint du har vunnet! Heldiggrisen :))

Hihi, jepp, idag har jeg vært på besøk hos deg! ;) Vakre bergen!!

GOd helg, godingen!
Klemmer

Anonym sa...

Hei Mie,
Så mye fint du har fått.
Herlig bilde av en liten balansekunstner.
Ha en fin helg, nyt den og kos deg.
Klem fra Mio

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fin kopp du vant, he he morsomt at hun er så flink til balansere :)

Ønsker deg en kjempe fin lørdag!

hobbyvimsa sa...

Hei igjen!!!

Ja er lettere å bli mamma for andre gang,har liksom mer konrtoll,og er roligere selv.Når de er nyfødte sover de jo mye så da får en tid til å hekle litt,blir vel værre seinere:)

Ha en fin lørdag!!

Klem Linda:)