Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 8. juli 2011

SÅ glad :)


En av mine faste nettrutiner er å titte innom EPLA og jeg får like mye hjertebank hver gang en av mine ting er valgt ut som noens favoritt! I dag er det Birgitte med butikken Bazaar som har vært så søt å ta med min ABBA-button som en av sine favoritter. Denne buttonsen brukte jeg på tidlig 80tall, så den er skikkelig retro!

Jeg har tidligere hatt flere av mine favoritter lagt ut på Epla også, blandt annet denne hyllesten til Marilyn Monroe som jeg hadde ute rundt bursdagen hennes. Mye fint å finne på Epla! Jeg la merke til at gullskoene fra Bella Brukt ble solgt etter et par dager som min favoritt.



Titt innom min Eplabutikk om du vil se noe av det jeg selger. Alt som finnes der kan også kjøpes på FLYTTESALGET mitt som går av stabelen i helgen. Det ligger endel bilder av noen av tingene som skal selges på forrige innlegg nedenfor her på bloggen. I dag skal enda mer settes frem og klargjøres. Håper det kommer mange og finner noe de liker til loppispriser.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, har du epla butikk?
Jeg må inn og se!
Du må bare låne bilder, klart det :D
Skal se om jeg får sendt koppen i helgen :D
Hvis det ikke er akkurat den du ville ha, tror jeg du kan få byttet, men den har Pippi-motiv ;)
God helgeklem!

Anonym sa...

Viste ikke at du også var på epla! Nå må jeg inn og kikke i butikken din ;)

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ KJEKT MED SLIKE GLEDER :-)
LYKKE TIL MED ALT DU SKAL KAVE MED I HELGA!

GLAD DU HAR FÅTT LITT ARBEIDSHJELP :-)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søta!
Er bare innom for å si hei og sende deg ett smil og ett nuss til Lillegull!

Såå kos med sånne koselige overraskelser :) De betyr så mye!

En fabelaktig fredag ønskes deg og dine!
Klemmer