Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

torsdag 15. desember 2011

Julecardigan til Gullet

På H&M i Ålesund fant jeg denne nydelige lille jakken til Gullet. I førjulstiden og romjula er det veldig greit å ha en slik jakke til "halvpent" når man skal pynte seg litt men ikke sånn helt krampepynta.


Liker retrostilen på den, Gullet elsker den. Hun har ikke helt skjønt forskjellen med å elske og å ønske, så hun "elsker seg til jul" alle mulige rare ting for tiden. Veldig stas med fin pusekatt på jakken.


På Googlejakt etter produktbilder av Gullets nye cardigan kom jeg over noen fine bilder på 4 etg sin blogg, ser ut til at snuppene våre har samme jakke...se de fine bildene HER. Kan anbefale bloggen på det varmeste sånn utenom cardiganbildene også!


H&M sitt offisielle produktbilde. Dessverre utsolgt på nett, men kan fortsatt finnes i endel butikker rundtomkring.

10 kommentarer:

Malu sa...

Hei Mie :o)
Dette var litt av et sammentreff.
Milu og jeg falt i staver over og kjøpte den samme jakken for noen dager siden (H&M. Galleriet). Den er kjempe søt og Milu er også stor fornøyd :o)

Klem :o)

Pink lady sa...

Hei Mie!

Kom gjerne innom for boller, det ligger mange på frys! ;) Jeg eksperimenterte litt med oppskriften, lagde en pittelitt sunnere variant. Tenker å dele på bloggen en dag! ;)

God helg med barnefri! Her blir det ikke mye fri da den nye tilværelsen venter.. ;)

KLem til deg

deconordic sa...

Nydelig liten cardigan, og hællan så søtt å elske ting til jul. Veldig fint :)

Lidyll sa...

Så søt lita go-tulle med verdens nydeligste puse/jule genser!

..jeg er sjarmert!*smile*

Ønsker deg en flott adventshelg!
klem klem

Pernille Ulrikke sa...

Den er bare så herlig!! Er for stor for ebba enda, men hender at jeg sniktitter på de "store" klærne fordeom ;) hihi

MøbelPøbel sa...

Hei snuppa!
For en utrolig herlig jakke! En sånn en skulle jeg gjerne hatt selv..hihi;)
Tråden finner du på Panduro:)
Sikkert mange andre steder også:)

Har du alt under kontroll? Jeg har kjøpt en halv julepresang..Uff..og jeg som skulle lage så mange i år..Blir en travel uke ser jeg;)
Fredagsklem

Louise sa...

Den er så fin den cardiganen, er godt likt her i huset også.
Selvfølgelig helt greit at du linker, bare hyggelig det:-)

God helg til deg!

Louise sa...

God takk for så fin omtale av bloggen min:-)

Unknown sa...

Så skjønn den var ♥
Og det er så koselig når de legger sin elsk på klærne selv;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Katrine Helen sa...

Så fin cardigan:) den kledde hun godt:)