Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 4. desember 2011

Markedssøndag

Søndagen ble tilbragt i Trikkehallen på Møhlenpris her i Bergen, der Teknisk Museum holder til.


Jeg solgte masse forskjellig krimskrams, mest mine egne brukte ting, og noen loppefunn fra tidligere i år. Stod sammen med bloggvenninne frøken Duse Pasteller (som her på bildet fotograferer tingene sine som hun hadde til salgs.) Så kjekt å være på marked sammen med noen man kjenner, da blir det veldig sosialt samtidig.

og vi hadde det veldig kjekt. Det ble noen salg på oss begge, og vi fant også litt å ta med oss hjem. Virkelig en fin søndag, selv om det var en smule kaldt!

Jeg kjøpte denne nydelige duken fra Karoline som har bloggen Mitt Aloha hempsmykke univers


Og av en dame som stod på nabobordet FIKK jeg disse nydelige ikonene når hun gikk for dagen.


Vurderer å selge noen, men må nok beholde minst et eller to selv også, de er jo så vakre.


Nå er det filmkos i sofakroken for meg resten av søndagen. Deilig!

Les også Frøken Duse Pasteller sitt innlegg fra markedet her.

7 kommentarer:

sisselastrid sa...

Kjekt å ha salgsbod då :) Kunne eg tenkt meg å prøve ein gang - men det skjer ikkje så mykje sånt her... Du som selge så mykje rart - du har ikkje liggande ei litt stor ramme med mønster i? Gjerne sånt rosemønster... Verdt eit forsøk å spørre...

Ha ein deilig søndagskveld!

Klem

InstatreffNorge sa...

Så koselig å stå sånn å selge:)
Er mye jeg skulle blitt kvitt også;)

Sånne små bilder med jesus og madonnafigurer har jeg noen av også.
Fått de av mamma fra hun har vært ute å reist:)

Klem Lise

Fruehuset sa...

Så koselig, dette hadde eg ikkje fått med meg:)
Gøy at du fekk solgt noko!

klem:)

Pink lady sa...

Hei!

Ser ut som at dere har hatt en fin dag på Møhlenpris. Jeg rakk dessverre ikke å ta turen. Lagde ertesuppe til middag og det tok sin tid. Dessuten var det en del annet som skulle gjøres her hjemme.. Sånn blir det av og til om søndagen;)

Ønsker deg en fin førjulsuke!

Klem

ELLEMELL sa...

så kjekt dere har hatt det på marked da! blir vel alltid sånn at man kjøper når man selger...:)

god start på ny uke til deg!
klem ellemell

Sandra sa...

Ser ut som dere hadde det fint. Skulle ønske jeg var i Bergen å kunne sett hva slags spennende ting dere solgte=)

Tove sa...

Godt å se at gamle gaver fortsatt holder deg varm på kalde vinterdager! :-)