Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

søndag 29. april 2012

Fabelaktig salatbolle


Salatbollebilder fra evasolo.com, collage laget av meg.


Onsdag denne uken var jeg så heldig å få være med på Bloggtreff i Alvøen, arrangert av ElleMell. Fabelaktige Maia var med på treffet og delte ut en knallfin salatbolle fra Eva Solo til oss alle, hjertelig takk ♥
Den kommer vi nok til å bruke til både fruktsalat og vanlig salat, samt popcorn og annet snacks. Den er i melamin, så lett å håndtere og utrolig greit med hanken som gjør det enkelt for småfrøkner å bære den også.

Bloggtreffet var i galleriet hvor ElleMell og 2 andre damer selger sine skjønne egenproduserte ting og endel andre håndplukkede varer. Et besøk der kan absolutt anbefales, Alvøen i seg selv er et aldeles nyyydelig sted. Galleriet vi var i er åpent hver søndag.



ElleMell har laget kjolen på bysten, min kjole er fra H&M.



De andre damene som var med på treffet var Lang Rekke, Living4seasons, LadyLouise, Fruehuset, LillPastill og Duse Pasteller



Det ble servert nydelig mat og praten gikk livlig rundt bordet, det er utrolig hvor godt en slik kveld sammen med likesinnede damer gjør, latter og alvor om hverandre. Og det er alltid kjekt å treffe andre som også fotograferer maten sin uten å heve et øyenbryn!!! hehe ;)



Selv falt jeg veldig for de utrolig skjønne buksedressene som ElleMell lager, spørs om ikke Gullet skal få seg et par sånne som hun kan løpe rundt i nå som det nærmer seg sommer.



Sola skinner i Bergen i dag, og vi har tenkt oss på en liten bytur med en tur innom Trikkehallen der det er marked i dag. Fin søndag til dere ♥

-og til de som enda venter på Giveawaygavene sine, de er på vei! Ting Tar Tid... Beklager ventetiden

6 kommentarer:

ELLEMELL sa...

det er så rart og se bilder og lese om seg selv hos andre:)
men takk for fine ord:)
alltid godt og se deg mie!:)

ha en fin fin søndag! og kos deg masse masse imorgen! jeg må desverre jobbe!
klem ellemell

Ingrid Louise sa...

Her har den fabelaktige salatbollen vært i bruk i dag,så fiin!! ;-)
Og den blir nok brukt mye fremover!!
Fortsatt fin søndag til deg,klm ingrid l

lillpastill sa...

Hei hei
Tusen takk for sist, var virkelig kjekt! :)
Koselig med slike kvelder..

Fortsatt fin fin søndag til deg

VeroNot sa...

Koselig å være i Trikkehallen i dag! Herlig atmosfære på Mohlenpris!! :-) Ha en fin kveld!

MissMette sa...

Hei Mie :)
Så mange flotte innlegg og bilder
det var her hos deg siden sist jeg
tittet innom :) ...og ja Pinterest
er fantastisk inspirerende. Jeg har
fulgt Polyvore siden 2009 men aldri
laget noe der, bruker mye av det
jeg finner til ting jeg lager på
siden min i stedet, men her også kan
jeg sitte i timer å bare titte og bli
inspirert :) Nå skal jeg inn å ta en
titt på Pinteres siden din ;)) Ønsker
deg en fortsatt fin kveld og uke som
kommer - stor klem fra Mette :))

Eva Helen sa...

Heisan
Så masse fine bilder av flotte produkter.Høres ut som du kosa deg veldig på treffet.Så koslig

Klem Fra Eva Helen