Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 27. april 2012

Marilyn wedding in Las Vegas

Jeg er med i en utfordring på nettstedet Polyvore som jeg akkurat har oppdaget (via Pinterest) og dette er en test på hvordan jeg kan publisere direkte derfra til bloggen. Ser ut som det funker ganske bra! Det er veldig morsomt å lage små collager med ulike tema og finne frem til ting man synes passer sammen. Blir nok min nye "dille" nå som jeg snart har pinnet alt som er å pinne på Pinterest, hehe!
Marilyn wedding in Las Vegas

Cream cocktail dress
$170 - modcloth.com

Rosamosario
$345 - net-a-porter.com

Rosamosario scalloped shorts
$220 - net-a-porter.com

Sydney evan jewelry
£695 - austique.co.uk

Gold diamond earrings
$8,745 - jcpenney.com

Gladys peony bouquet
£11 - maisonsdumonde.com

3 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så herlig collage! Skoene var elsk!

Fineste helgen til deg.
Her er det skjerf, dyne og flu-be-gone, for jeg ligger rett ut, dessverre.

klemmer

Duse Pasteller sa...

Lovely!
Stilen er bare lekker!
Gleder meg til mandag:)
klem

Ingvild S L sa...

Stilig! Polyvore er helt fantastisk!