Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 27. april 2012

Paraplystativ er i boks!



Eller rettere sagt; Paraplystativet mitt er en boks!
-som jeg kanskje bør prøve å vaske av den gamle etiketten på..hmmm..


Jeg siklet lenge på noen knallfine gamle dropsbokser hos Den Grønne Baljen og så var jeg så heldig at jeg vant et gavekort i en giveaway på Baljebloggen. Så nå har paraplyen min endelig fått seg et sted å hvile trygt når den ikke er i bruk.

Når jeg først var i Den Grønne Baljen måtte jeg ha meg en liten runde i butikken og fant et nydelig lite pynteforkle som var på salg til halv pris.



Butikken er i ferd med å flytte så det er mange gode tilbud, titt innom om du er i nærheten, der er en fin blanding av gammel og nytt i ulike stiler. Kerstin som har butikken er så blid og hyggelig, man føler seg alltid hjertelig velkommen ♥
Litt spennende knask tok jeg også med meg hjem, de spiselige steinene passet perfekt i den vesle alveskålen.



Nå er våren her så stuebordet mitt er pyntet med lyserosa tulipaner i en hvit loppisvase (opprinnelig fra Sia), en søt rosa lotusglasslysestake fra Indiska og Wik & Walsøeskålen som jeg fikk i gave fra Bonytt for en stund siden.



Klikk på bildet for å komme til den nye nettbutikken til Den Grønne Baljen.


5 kommentarer:

Marit sa...

Finfin boks. Jeg er også veldig glad i slike bokser. Passet jo utmerket at du vant :)
Ha en finfin helg.

Fabelaktig sa...

Åh så fine ting du har fått deg :)
Den paraplyboksen var herlig!

Takk for sist, du var så fin i kjolen din og det var så godt å se deg :)

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.

Stor klem og ett varmt smil
Maia

Fruehuset sa...

åå! Så fantastisk kul!
Den likte eg kjempe godt:)

God helg til deg, klem M:)

ELLEMELL sa...

artig boks:)

vi må få se nærmere på sia vasen mie:)

nyt helgen!
klem ellemell

Nostalgia sa...

Kjempefint spann og paset jo flott til paraplyen:-) Har et helt makent som vi har kjøpt hos Baljen, men vi har kaffi i vårt. Spørs om vi skal få oss et annet kaffispanne ;-)

Ønsker deg en fin helg :-)
Klem