Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg) eller et under, er en uforklarlig eller uforståelig hendelse.
Sett pris på hverdagens små mirakler. Start hver morgen med å ønske deg noe, for mirakler skjer hver eneste dag...

fredag 10. august 2012

Ikeakataloglansering



Endelig er den nye IKEAkatalogen her! Sammen med noen andre heldige utvalgte som Joy fra Moments of Joy og Hege fra Hus og hjem blir til fikk jeg være med på lanseringen av katalogen hos Ikea Sørlandet.



Katalogen ble høytidelig avduket, et stort øyeblikk ;)



Vi ble forsynt med deilig mat og drikke fra IKEAs sortiment, lekkert dandert på fat og smakte helt nydelig!



Nyheter er alltid spennende å få kikke på, og det er mye spennende i den nye katalogen.



Vi fikk med oss både en kingsize katalog og en vanlig, i fine goodybager som var fargerike vesker (også å få kjøpt hos IKEA)



To hovedtrender ble vi informert om, den etniske med fargemix og den mer rustikke nordiske. Fint at man kan velge mellom ytterpunkter når man selv skal mixe sin egen stil hjemme.



Min smak er nok mer i retning av den rustikke nordiske, men det kan også være fint med noen spreke fargeklatter og mønstre innimellom.



Tekstiler er et satsningsområde for IKEA i år, og vi fikk se hvordan en ordinær puff kan gis mer personlighet bare ved å sy et enkelt trekk. Vel, enkelt for de innleide sydamene til Ikea, litt usikker på om det er like enkelt for meg, hehe, men jeg har jo stiftepistol, som er flittig i bruk ved fornyelser med tekstil i mitt hjem :)



Plenty av fargerike tekstiler å velge mellom denne høsten! Bare å sette kreativiteten i sving!



Som vi ser av pressemateriellet vi fikk utlevert så er sørlendigene norgesmestre i oppusssing! Og det kan du lese mer om hos Aderposten HER. (De har jammen klart å få med oss 3 bloggedamene med ryggen til, ivrig fotograferende også, jeg er nr. 2 fra venstre.

5 kommentarer:

VeroNot sa...

Moro!!! Jeg gleder meg til katalogen kommer!!!! :-)
Ha en finfin helg!

Ingvild S L sa...

Jeg hadde mitt første besøk på nye IKEA her i Bergen forrige uke. Gurimalla så stort, men veldig mye flott. Kjenner jeg gleder meg til vi får vårt eget hjem som vi kan innrede nøyaktig som vi vil!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt å få vere med på!

God helg klem :-)

deconordic sa...

Så fint at du fikk vært med på Sørlandet siden du var borte under lanseringen :)

Enig med deg når det kommer til stil ;)

Fabelaktig sa...

GØY!
Heldige deg som fikk være med :)

Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
- Maia